träning?

tjäääääääääääääääääää på er!
Har just tryckt i mig underbart god mat, haha.

Idag efter skolan så åkte jag&min underbara bästis carolina in till stan. Det blev mycket koll på ginatricot, haha. tror vi var inne på 4 stycken, haha. Eller 3 kanske. Iallafall. Jag fick med mig en svart söt klänning, en orange "munkjacka" och en rosa kofta med mig hem. Är ganska nöjd faktiskt. Carrhoe köpte ett linne och två t-shirtar. Men det blir ju såklart mer shopping imorgon ;).

Imorgon börjar vi ju kvart över 10 i stan, fett najs. Så ja och amandans och carrhoe åker tillsammans dit, blir typ att dra fem i 10 hemifrån, naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs! :D haha. Så går vi runt där på medeltidsmuseet och sen slutar vi typ vid 12. Då ska jag och carolina luncha på pizzahuts buffe, innan vi fortsätter shoppa. Låter som en underbar dag, right?
men jag och carolina kommer säkert vara med om någonting som vi alltid är. vittna till ett knivhot eller kasta bullar på någon. Haha, ingen dag är den andra lik, höhöhö! :).

Jag och carolina har ju vart duktiga med träningen&maten den här veckan. Så vi tänkte att vi kunde luncha där på pizzahut imorgon så får vi köra extra hårt sen. Jaop :D.

haha, carolina carolina carolina. men juste! glömde berätta att jag gjorde HELA steg 21 i engelska idag ;) bra va?
innan det här inlägget blir för långt så ingen orkar läsa så är det bäst att jag slutar. Ska nog ta och fixa mig och sen läsa lite elvis, och sen kolla på scrubs. Ska ju sova i ollivers rum tonight, haha.

hörs imorgon då ;) pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0