dagen

hääj på er!
är hemma från stan nu. va ju där med linnea sötnosen. Hon köpte tre par skor( :o ) och jag köpte lite olika, haha. bland annat domdär soltabletterna, dyra som attan, typ 200spänn nästan men det får va så.. haha. sen skulle ja ju köpa en pressent till henne, så hon fick välja vad hon ville ha och då tog hon en maskara, så gick jag och köpte den och slog in den, hahaha. fett kul jue, hon visste ju redan va hon ville ha. skulle köpt till carrhoe också men hon va så seg på att svara på mitt sms så hon får nån annan dag.

snart ska jag iväg till mormor och morfar, och sen ska jag träffa linnea igen. mwihihihi! haha, ja älskar att skriva sådär. jaja. men vi hörs då. pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0