dagen

dagen har vart rätt okej faktiskt. vaknade typ vid 6 och låg sen och smsade med linnea till 7. Hon skulle egentligen kommit hit hela helgen, men det blev inte så :/.
iallafall. I skolan idag så skulle vi bygga en katapult typ hela dagen. Jag gjorde den med Jesper, pontus och tim. Fast den blev ju typ sämst? haha. alla fick typ damp hela tiden eftersom det aldrig blev bra. Till slut (efter typ 4 timmar) så blev vi klara. Gick då till PP med pontus, haha. vi fuskade fett mycket skrev typ svaren på hans på mina papper :). Sen drog jag därifrån för det var WAAAY to svårt för mig, haha. Ska fråga Fanny&Jessica om svaren sen.
Gick ner och satte mig med vanessa&jeppe. Såg att dom sålde glass också utanför å jeppe bjöd mig och vanessa på varsinn glass! tack bästaste jeppe!<3.
Efter det drog jag och carolina och köpte lite smaskens och sen drog jag hem. Och nu är jag här. Får se vad jag hittar på men det blir säkert nåt skojs.
KYSssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0