tjoooa

jepp, börjar blogga nu igen. inte för att jag har så många dagar att blogga på nu i sommar, åtminstonde inte fram tills 20juli eller nåt sånt, men shit the same, haha. sommaren kommer ju spenderas like this;
20-21 juni; landet
22-1 juli; grekland
2-8 juli; mammas killes land typ
9 -11 juli; åland (ska bo på ett fett fint hotell med 1 inomhus- och 1 utomhuspool! :D)
13 - 16 juli; segla med carro

och vet ni nåt grymt kul också? när jag ska till mammas killes land, som ligger typ i hamstad. så ska fanny till halmstad samtidigt... grymt va? ;D kommer ju bli asnajs.

idag&igår har iallafall spenderats med underbara fanny & underbara jessica. Igår så var vi hemma hos fanny och bara myste och kollade på film och sov över där. vi kollade på rec och what happens in vegas.
båda va bra (:. på natten skrämde ja fanny asmycket & vi två mobbade jessica. tihi! Var så himla kul&roligt, haha driver med det var asmysigt, fanny bor så JÄKLA  fint&mysigt så jag funderar på att flytta in där. Dom håller ju på att bygga några rum till så jag kanske kan fjäska till mig en liten skrubb? hahö

Nu ska jag iallafall städa rummet(inte bara sopa in allt under sängen som jag brukar göra), tvätta massa kläder och duscha. Åker ju nämligen till landet imorgon och sen ska jag direkt till greece så det blir lite mycket att göra. anyways, ni får ha det bra, uppdaterar säkert mer snart, ni vet jag och bloggning= tusen onödiga inlägg. haha. hörs sen somsagt (: kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0