landet now

stekt salt, någon?
haha. Ni fattar väl ingenting men såhär var det;
för några minuter sen skulle jag steka lite ägg till frukost, yääs english breakfast menmen. Så precis när jag ska salta lite smått på ägget så har någon typ gjort detdär tricket på mig, ni vet när man sätter locket jättelöst. Så locket flög av och salt fyllde stekpannan. Haha, och det blev liiiite stekt (A).

Nej, nu måste jag gå och sminka mig&klä på mig. Vet fortfarande inte om jag ska åka dit i myskläder och byta om sen, eller åka dit med "finkläderna"? Pia&pei-the kommer iallafall och hämtar mig med bilen så ska jag tillsammans med dom och Tim&Ted dra till landet och chiiilllllaaaa. Haha. Blir förmodligen massvis med bilder senare, men tyvärr inga inlägg där nere eftersom jag inte är lika rik som min vän fanny och har råd med trådlöst bredband, hahahah.

men nu ska jag gå, såattsäga, HAHAHAHAHAHA. pusss på er gullirumpor!


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA,ofta rik :P

Hare mega bra pål landet! Glömde ge dig dina pengar igår, men jag har satt upp en lapp på anslagstavlan att jag ska ge dig dom (A) hehe, älskar dig

2008-06-20 @ 12:02:27
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0