hemma

sådär :) nu är jag hemma men inte för så länge till. halv sju imorgon går planet (: på kvällen alltså.
kom just hem från landet, länner mig lite halvdan men det får gå. har lite feber och är lite yr, men ja åt en kexchoklad alldeles nyss som jag fått av papsen&kicki, så mår lite bättre (A) haha :). Ska dricka vatten och gå och lägga mig snart så jag är frisk imorgon.

igår, på midsommarafton åkte jag till landet. Mysigt som attan och så :). Spelade fotboll med tim, snickrade med ted, åt massvis med mat, åkte skrinda till festplatsen (tradition) och massaaaaa mer. haha
idag var vi på fotbollsmatchen. Tim&pei-the var med och spelade, och deras lag vann så Tim fick ta hem den fina pokalen eller vad man ska säga. Finns på bild lite längre ner :)..
Efter matchen cyklade vi till badet, och precis då började det regna & blåsa men vi badade ändå. Eller.. haha! Jag gick upp till knäna ;p tssssssss!
Sen cyklade vi hem och åt (hela tiden) och efter ett tag åkte vi hem.
Fick också 600kronor av farmor&farfar, naaaw! tack så mycket :). Timpan och teddish fick också 600var.

AAAAAAAAW nu kom inti! söööta katt, ååh så jag har saknat henne. Ska fortsätta pussa på henne&chattish med fanny nue, men vi hörs kanke 2moroowish :). Puss på er sålänge


jag och min alldeles för cute:a kusin ted


bästa farfar (:


haha teddan fotar bra (;


pokalen, haha :). vet att ja ser nyvaken ut på bilden

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jaa ditt måste verkligen gå över! Men vi ses efter grekland, right? :D Hare megabra, äääälskar dej :D <3

2008-06-21 @ 22:26:27
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahah ;)

Älskar dej med :D

2008-06-22 @ 10:52:13
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0