design

PUH! nu har jag äntligen fått tillbaka min gamla design!

tänkte bara visa dagens inköp lite snabbt innan jag ska springa iväg och titta på allsång på skansen som visst redan börjat. Maten som lagas just nu luktar underbart, men iallafall;


loreal volymous mascara X4 - REA 59kr
loreal volymous mascara X5 - REA 59kr''
define a lash mascara - 135kr
LDB aloe vera body lotion - 39 kr
veet hårborttagningskräm - 84kr

har precis testar hårborttagningskrämen
fungerar utmärkt! enda minuset är lukten, eller ska jag säga stanken?!
det stinker äcklig kloak, haha

nej! nu mat & allsång! puss sålänge

Kommentarer
Postat av: rebecca

den gröna är bäst :)<33

2008-07-11 @ 14:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0